۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

امام جمعه اردستان:

انتقام سخت از جنایتکاران گرفته می‌شود

انتقام سخت از جنایتکاران گرفته می‌شود

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: راهپیمایی مردم در کشور علیه این اقدام تروریستی، نشان این است که می‌خواهند بغض خود را نسبت به دشمنان خدا نشان دهند و انتقام سخت از جنایتکاران گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار کرد: انسان‌ها باید سعی کنند در زندگی خود برای خداوند کسی را دوست داشته و با افرادی نیز دشمن باشند و امید می‌رود که انسان‌ها جزو برترین‌های امت پیامبر (ص) قرار گیرند.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مداحان کشور، افزود: جهاد تبیین از سیره و برنامه‌های برجسته حضرت فاطمه (س) بود که مداحان باید در این زمینه از فرصت استفاده کرده و مطالبی را برای مردم بیان کنند که این موضوع مورد توجه سخنوران نیز است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اقدام دشمنان در خصوص دعوت به عدم شرکت در انتخابات نشان‌دهنده مخالفت با اسلام و جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و گاهی یک دستاویزی را برای بیان حرف خود قرار می‌دهند مبنی بر اینکه در نظام فساد وجود دارد.

دهشیری تصریح کرد: برخی از مجرمان اقتصادی که اتهام‌های آنان ثابت شده، سال‌های سال است که همچنان پرونده آن‌ها باز مانده و مردم می‌گویند چرا برخورد نمی‌شود بنابراین از دستگاه قضائی انتظار می‌رود در خصوص پرونده‌های مبارزه فساد تعلل نداشته باشند و با مفسدان اقتصادی برخورد جدی داشته باشد.

وی بیان کرد: حادثه تأسف باری در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اتفاق افتاد و تعداد زیادی زن، مرد و دانش‌آموز مورد هدف دشمنان قرار گرفتند چرا که دشمن قصد داشت به مردمی که پیرو راه حاج قاسم هستند، ضربه بزند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: مقام‌های امنیتی کشور در حال بررسی موضوع هستند اما این اقدام تنها می‌تواند از سوی صهیونیست‌ها باشد که به کوچک و بزرگ رحمی ندارند و نمونه آن را در فلسطین شاهدیم که زن، مرد و کودک را مورد هدف قرار می‌دهند.

دهشیری اضافه کرد: سرنخ این اقدام تروریستی کرمان را باید در رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار یافت، راهپیمایی مردم در کشور علیه این اقدام تروریستی، این است که می‌خواهند بغض خود را نسبت به دشمنان خدا نشان دهند و انتقام سخت از جنایتکاران گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: تأیید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت انجام شده و در حوزه انتخابیه شهرستان اردستان حدود ده نفر تأیید نهایی شده‌اند که امید می‌رود شاهد یک حماسه بزرگ و مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

کد خبر 5986054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha