۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

امام جمعه آستارا:

ترورهای اخیر نشانه ضعف و شکست سنگین دشمن است

ترورهای اخیر نشانه ضعف و شکست سنگین دشمن است

آستارا- امام جمعه آستارا ترورهای اخیر دشمنان را نشانه ضعف و زبونی و شکست سنگین آنها دانست و گفت: دشمن با این جنایت ها قصد دارد جریان مقاومت را دچار اشتباه راهبردی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آستارا ضمن محکوم کردن جنایت تروریست‌های داعشی در به شهادت رساندن و زخمی و مجروح کردن ده‌ها نفر از مردم بی گناه کرمان و زائران حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت وی، این اقدام را نشانه ضعف و زبونی و شکست سنگین آمریکا و اسرائیل جنایتکار دانست و اظهار کرد: دشمنان وقتی در میدان نبرد یارای مقابله ندارند این چنین به مردم بی گناه حمله می‌برند.

امام جمعه آستارا ترور فرماندهان و چهره‌های تأثیرگذار جبهه مقاومت در چند روز گذشته و همزمان با چهارمین سالگرد عملیات ترور شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را معنا دار دانست و گفت: از شما جنایتکاران سوال می‌کنم آیا با ترور شهید سلیمانی و یارانش توانستید جلوی حرکت مقاومت و شکست‌های خودتان را بگیرید؟ یقیناً اگر توانسته بودید امروز همان جنایت را دوباره تکرار نمی‌کردید.

وی افزود: شما به خوبی مردم ایران و مسلمانان جهان را نشناخته‌اید؛ هر چقدر بیشتر جنایت کنید و ما را به شهادت برسانید چهره واقعی خودتان برای مردم ما به خوبی آشکار می‌شود و اگر عده کمی نسبت به جنایتکار بودن شما شک و تردید داشتند با این جنایات اخیر آنها هم به یقین رسیدند که آمریکا و اسرائیل بدترین جنایتکاران تاریخ بشریت هستند.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: عده‌ای از مردم عزیز و دلسوزان انقلاب منتظر انتقام هستند، باید در این برهه حساس هوشیار باشیم و بدانیم دشمن با این اقدامات نمی‌تواند ما را عصبانی کند و جریان مقاومت را دچار اشتباه راهبردی کنند.

وی ادامه داد: ما به وعده‌های الهی اطمینان داریم و باور داریم که طبق وعده‌ای که در تورات و زبور و قرآن داده شده حکومت زمین به دست بندگان شایسته خدا خواهد افتاد و یقیناً انتقام نهایی با ظهور منجی عالم مهدی موعود و ریشه کن شدن بساط ظالمان و جنایتکاران گرفته خواهد شد اما در زمان مناسب ما هم سیلی محکمی به گوش عاملان این جنایت خواهیم نواخت.

امام جمعه آستارا تأکید کرد: دشمن با بازی رسانه‌ای سعی در منحرف کردن ذهن مردم از اصل جنایت دارد و با مطرح کردن خبرهای ساده می‌خواهد جریان رسانه‌ای را به نفع خود تغییر دهد.

حجت الاسلام باقری ارومی افزود: عده‌ای از دوستان ناآگاه نیز انگشت اتهام را به سمت نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی خودی گرفته‌اند که باید مراقب باشند در دام رسانه‌ای دشمن نیفتند.

وی حضور و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح را دو رکن و اصل همیشگی انتخابات دانست و گفت: یقیناً هر نماینده‌ای که با رأی مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند در چارچوب و قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت خواهد کرد و در غیر این صورت شرایط صلاحیت خود را از دست خواهد داد.

کد خبر 5986145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha