۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

استاندار لرستان:

فعالیت دستگاه قضائی در راستای اصلاح امور است

فعالیت دستگاه قضائی در راستای اصلاح امور است

خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: فعالیت دستگاه قضائی در راستای اصلاح امور است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، اظهار داشت: وظایف دستگاه قضا علاوه بر اینکه تکمیل‌کننده است اصلاح‌کننده سایر امور است.

وی اظهار کرد: دستگاه قضا با نظارت‌های به‌موقع در موارد خاص تکمیل‌کننده سلامت برنامه‌های سایر بخش‌ها است.

استاندار لرستان، ادامه داد: این دستگاه توسط شخصیت‌های حقوقی اصلاح‌کننده مشکلات سایر بخش‌ها است.

زیویار، تصریح کرد: تمامی مسئولین دستگاه‌ها در انجام وظایف اداری خود به‌نوعی در مقام قضاوت قرار دارند؛ اما ازاین‌جهت وظیفه دستگاه قضا به‌صورت ویژه است.

وی با اشاره به موضوع عدالت در تصمیمات به‌عنوان اصل وظایف دستگاه قضا و مورد تأکید اولیای الهی و معصومین، گفت: مهم‌تر از اجرای عدالت خود عدالت است که باید با کنارگذاشتن هوای نفس آغاز شود.

استاندار لرستان در ادامه به دهه بصیرت، مناسبت‌های آن و نقش و جایگاه شهدا در نظام اسلامی و نوع نگاهی که مسئولین باید به این موضوع داشته باشند، اشاره کرد و ادامه داد: ایثار و فداکردن جان توسط شهدا در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه مسئولین را سنگین‌تر کرده و لذا باید در اجرای امور دقت نظر مضاعف داشته باشند.

زیویار، افزود: آنچه که مسئولین در قالب قوای مختلف باید مدنظر داشته باشند علاوه بر انجام احسن وظایف سازمانی همراهی، همدلی و دقت نظر در امورات است که می‌تواند تبدیل به یک الگوی سازمانی در دنیا شود.

کد خبر 5986919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha