۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

امام جمعه آب‌بر:

مردم طارم مشکل آب، راه و زیرساخت پزشکی دارند

مردم طارم مشکل آب، راه و زیرساخت پزشکی دارند

زنجان- امام جمعه آب‌بر موضوعاتی چون آب، راه و زیرساخت‌های پزشکی را از جمله دغدغه‌های مردم شهرستان طارم برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی منصوری ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و در دیدار وزیر کشور با مردم شهرستان طارم، با یادآوری اینکه موضوعاتی چون آب، راه و زیرساخت‌های پزشکی از دغدغه‌های مهم مردم این منطقه است، گفت: دولت باید نگاه جدی به حل این مشکلات داشته باشد.

وی از طارم به عنوان بزرگ‌ترین باغ‌شهر زیتون کشور یاد کرد و افزود: متاسفانه علی‌رغم وجود چنین ظرفیتی در این منطقه، شاهد این قضیه هستیم که طارم حق‌آبه درستی نداشته و با وجود اینکه تامین کننده بخش اعظمی از زیتون کشور است، ولی از حداقل‌ها در این زمینه برخوردار نیست.

منصوری ضمن خواستار تسریع در روند احداث سد کلوج و تنظیمی پاوه‌رود، یادآور شد: فارغ از همه این موارد، طارم در زمینه زیرساخت‌های پزشکی نیز با مشکلات جدی مواجه است، به طوری که بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان باید به ۶۴ تختخوابی افزایش یابد.

فرماندار شهرستان طارم نیز در این دیدار مردمی، خواستار احیای حق‌آبه مردم این منطقه از دولت‌مردان شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد مردم این شهرستان به امر کشاورزی مشغول هستند، از این رو موضوع حق‌آبه یکی از دغدغه‌های مهم آن‌ها تلقی می‌شود.

رضاعلی انبارلو با یادآوری اینکه در این شهرستان ۶۰ نوع محصول زراعی و باغی تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز به دلیل کاهش بارندگی و نیز خشکسالی حق‌آبه مردم شهرستان طارم به حداقل رسیده است، لذا انتظار داریم برای احیای ۴۰ هزار هکتار کشت زراعی و باغی در این شهرستان برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 5986953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha