۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲

فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد؛

آزادی ۲ هزار و ۵۷۴ زندانی طی ۱۴مرحله اجرای طرح نذر رهایی در فارس

 آزادی ۲ هزار و ۵۷۴ زندانی طی ۱۴مرحله اجرای طرح نذر رهایی در فارس

شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آزادی۲ هزار و ۵۷۴ نفر از زندان طی ۱۴ مرحله اجرای طرح «نذر رهایی» یک آمار درخشان برای فارس و نشانگر شاخص بودن این طرح فرهنگی اجتماعی در سطح کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی در آئین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با عنوان «نذر رهایی» که با حضور رئیس کل دادگستری فارس، دادستان مرکز فارس، رئیس ستاد دیه و دیگر مسؤولان استانی در سالن همایش اداره کل زندان‌ها برگزار شد ابتدا با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری چهاردهمین مرحله از آئین طرح نذر رهایی هستیم، گفت: در این مرحله از نذر رهایی با مشارکت خیرین نیک‌ اندیش فارس ۱۱۱ زندانی جرایم غیرعمد آزاد و جمعاً ۳۳۰ پرونده قضائی حل و فصل شده و از زندانی شدن افراد جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه نذر رهایی یک طرح شاخص فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور است، گفت: آزادی ۲۵۷۴ نفر از زندان طی ۱۴ مرحله اجرای طرح نذر رهایی یک آمار درخشان برای فارس و نشان دهنده همکاری و تعامل دستگاه‌ها و حضور و مشارکت فعال خیرین استان است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های قضائی در این مرحله بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در اجرای موفق این طرح خواهران و برادران بسیجی استان فارس با محوریت نواحی بسیج نقش فعالی داشته‌اند.

کد خبر 5987102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha