۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

سرپرست فرمانداری فومن:

فراهم کردن نشاط سیاسی انتخابات یک ضرورت است

فراهم کردن نشاط سیاسی انتخابات یک ضرورت است

فومن- سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به اینکه فراهم کردن نشاط سیاسی انتخابات یک ضرورت است، گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر قانون انتخابات گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی بعد از ظهر یکشنبه اولین دوره آموزشی کارشناسان ستاد انتخابات شهرستان فومن اظهار کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور پرشور مردم در اقتدار ملی تأثیر گذار بوده و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند.

سرپرست فرمانداری فومن بر لزوم تسلط قوانین توسط کارشناسان ستاد انتخابات تاکید کرد و افزود: یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی برگزاری رفراندوم انتخابات بوده و پایه انتخابات نیز بر بنای رفراندوم و همه پرسی بنیان نهاده شده است.

مرجانی با اشاره به اهمیت دقت نظر در اجرای وظایف محوله انتخاباتی، خواستار اهتمام اعضای ستاد در تحقق اهداف و سیاست‌های نظام در امر انتخابات شد و گفت: پایه و اساس کار انتخابات قانون و اشراف داشتن مجریان برگزاری انتخابات به بند بند قوانین جاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن نشاط سیاسی انتخابات یک ضرورت است، تصریح کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کرده و دنبال افزایش شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات باشند.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم، بر بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تاکید کرد.

کد خبر 5988010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha