۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

مسوول کانون بسیج هنرمندان خمینی شهر:

تعزیه‌خوانان خمینی‌شهر مرجعی برای رفع مشکلات خود ندارند

تعزیه‌خوانان خمینی‌شهر مرجعی برای رفع مشکلات خود ندارند

اصفهان-مسوول کانون بسیج هنرمندان خمینی شهر گفت: مهمترین مشکل تعزیه خوانان در شهرستان خمینی‌شهر نبود مرجع تخصصی برای بررسی مشکلات آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست آسیب‌های تعزیه و موانع و مشکلات این حوزه در شهرستان خمینی‌شهر بعد از شهر یکشنبه مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست حجت الاسلام نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حاجیان مسئول بسیج هنرمندان خمینی شهر حضور داشتند و پیرامون آسیب شناسی و بررسی روند تشکیل انجمن تعزیه خوانان شهرستان خمینی شهر با حضور سرپرستان گروه‌های تعزیه و تعزیه خوانان مطرح این شهرستان صحبت شد.

محمد جواد حاجیان مسؤول کانون بسیج هنرمندان خمینی شهر با بیان مشکلات و آسیب‌های شناسایی شده توسط این کانون در حوزه تعزیه این شهرستان، اظهار کرد: از مسئولان حاضر در جلسه خواستار برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات هستیم.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل این قشر هنری در شهرستان نبود مرجع تخصصی برای بررسی مشکلات آنها است.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر نیز راهکار خود برای حل مشکلات مطرح شده را برگزاری انتخابات و تشکیل شورای هم اندیشی تعزیه جهت پیگیری امور تأسیس انجمن تعزیه از بین تعزیه خوانان داوطلب عنوان کرد که با استقبال حاضرین جلسه روبرو شد.

حجت الاسلام نقدعلی نماینده شهرستان خمینی‌شهر ضمن اعلام حمایت خود گفت: باید توجه ویژه به حل این مشکلات داشت و در این راستا همکاری و تعامل هنرمندان تعزیه با مسئولان جهت حصول نتیجه مطلوب نیاز است.

شایان ذکر است در این جلسه مصوب شد که تا تاریخ ۱۸ دی ماه داوطلبین عضویت در شورای هم اندیشی تعزیه شهرستان اعلام آمادگی کنند و پس از بررسی صلاحیت‌ها، انتخابات این شورا روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه برگزار شود.

کد خبر 5988012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha