۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱

در شورای اطلاع‌رسانی خراسان شمالی مطرح شد؛

هیات نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارها اقدامات لازم را انجام می‌دهد

هیات نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارها اقدامات لازم را انجام می‌دهد

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: هیات نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارها اقدامات لازم را انجام می‌دهند بنابراین تایید یا عدم احراز افراد مربوط به قشر خاصی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر یک‌شنبه در شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت رسانه‌ای استان به گونه‌ای است که کمتر از ۳۰ درصد افراد جامعه از اطلاع‌رسانی بهره‌مند می‌شوند و باید راهکاری برای اطلاع‌رسانی به آنها اندیشیده شود و لذا تهیه و انتشار نشریه قوی و مکتوب با توزیع همگانی می‌تواند کمک مؤثری به این مهم داشته باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: این نشریه مکتوب می‌تواند به صورت مشترک بین دستگاه‌های اجرایی تهیه شود و ارسال آن به درب منازل می‌تواند نقش مهم اطلاع رسانی از دستاوردهای دولت را پررنگ‌تر جلوه دهد.

حسین‌نژاد با مهم شمردن نقش اطلاع‌رسانی افزود: در حال حاضر صدا و سیما یکی از بازوان قوی و فضای رسانه هم بازوی دیگر اطلاع رسانی هستند اما وجود افرادی که به فضای رسانه‌ای دسترسی ندارند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص تأیید و یا عدم احراز صلاحیت‌ها نیز اظهار داشت: هیأت نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارها اقدامات لازم را انجام می‌دهند بنابراین تأیید یا عدم احراز افراد مربوط به قشر خاصی نیست و قانونگذار برای اشتباهات احتمالی انسانی نیز فرصت اعتراض گذاشته است تا هیچ حقی ضایع نشود.

وی ادامه داد: در ۱۱ اسفند یک بستر واقعی برای حضور مردم در چارچوب قانون در انتخابات فراهم می‌شود.

استاندار خاطر نشان کرد: مردم باید آگاه باشند که در حال حاضر به پایداری قیمت‌ها رسیده‌ایم که امیدواریم به زودی وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.

وی در ادامه تأکید کرد: جهاد تبیین فراتر از همه برنامه‌های مقطعی و مناسبتی و امری دائمی است و هدف آن ثبات نظام است گرچه امروز انتخابات و ۱۱ اسفند اولویت پیدا کرده است.

کد خبر 5988056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha