۱۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۱

مسوول کانون پرورش فکری در خمین:

هفته فرهنگی خمین فرصتی برای معرفی امام خمینی (ره) به کودکان است

هفته فرهنگی خمین فرصتی برای معرفی امام خمینی (ره) به کودکان است

خمین- مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خمین گفت: هفته فرهنگی «برآستان آفتاب» فرصت بسیار خوبی برای معرفی شخصیت و اندیشه‎های امام خمینی (ره) به کودکان است.

فاطمه عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: روزانه تعداد بسیاری دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در محل بیت امام راحل حضور پیدا می‌کنند و از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند می‌شوند.

وی افزود: دانش آموزان در برنامه‌های ادبی مانند قصه گویی، روایتگری امام و انقلاب، شاهنامه خوانی و نقالی و برنامه‌های هنری شامل کارگاه‌های خلاقیت و آفرینش‌های هنری مسابقه و تئاتر خیابانی شرکت می‌کنند.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خمین گفت: دانش آموزان با حضور در غرفه این نهاد در دومین هفته فرهنگی خمین شیوه درست کردن کارت پستال را آموزش دیدند و به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، میلاد امام خمینی (ره) و همدردی با شهدای کودک غزه کارت پستال درست کردند.

عبدی با اشاره به اینکه تریلی تماشاخانه سیار از بخش‌های جذاب تدارک دیده شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته فرهنگی خمین است، افزود: این تماشاخانه سیار تاکنون ۲ اجرا در شهر خمین و چندین اجرا در روستاهای این شهرستان داشته است.

وی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی خمین فرصت مناسبی برای معرفی اندیشه‌های امام راحل به کودکان است، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی در بخش ادبی غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دلنوشته نویسی برای سردار دل‌ها، امام خمینی و کودکان غزه برگزار شد.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خمین گفت: آسمان نمای سیار از بخش‌هایی است که در هفته فرهنگی امسال خمین مورد استقبال قرار گرفته است.

عبدی بیان کرد: تاکنون ۲۲۰۰ دانش آموز در برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین شرکت کردند.

کد خبر 5988441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha