۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

رییس اداره میراث فرهنگی رامسر:

۶ چشمه آبگرم معدنی در رامسر وجود دارد

۶ چشمه آبگرم معدنی در رامسر وجود دارد

رامسر- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر شمار آب‎های گرم معدنی شهرستان را شش واحد بیان کرد و گفت: دو آبگرم هتل رامسر در حال بازسازی است.

نادر سحرخیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سلامت نقش مهمی در جذب توریست دارد و در واقع گردشگران سلامتی را محور اصلی برنامه سفر در نظر می‌گیرند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان رامسر تنوع محصولات گردشگری است و این موضوع باعث جذب مخاطب و گردشگران به این شهر زیبا می‌شود.

سحرخیز یکی از مزایای شهرستان رامسر را وجود چشمه‌های آب معدنی متعدد با خواصی درمانی دانست و بیان کرد: بخش زیادی از توریست شهرستان رامسر علاقه مندان به بهره برداری از آبگرم‌های رامسر هستند و باید در جهت توسعه این بخش از تمام توان مدیریتی استفاده کنیم و رامسر را به شهر ویژه آب درمانی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶ آبگرم در شهرستان در حال خدمات رسانی هستند و ۲ واحد آبگرم جدید نیز در حال مرمت و بازسازی قرار گرفته که به زودی به چرخه خدماتی شهرستان اضافه خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی آبگرم هتل رامسر را یکی از پروژه‌های مرمتی جدید شهرستان رامسر یاد و عنوان کرد: این بنای تاریخی پس از تأیید نقشه‌های معماری آن توسط کمیته فنی میراث فرهنگی بر اساس معماری گذشته خود در حال بازسازی است.

کد خبر 5988602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha