۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

سردار حسینی؛

برای همه اقدامات، پیوست اجتماعی لازم است

 برای همه اقدامات، پیوست اجتماعی لازم است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: برنامه‌های ما ادامه کارهای مؤثر قبلی است و همه تلاش ما این است که یک رفتار درست رانندگی را نهادینه کنیم تا کاهش تصادفات را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت: سردار هادیان فر از مدیران لایق و شایسته کشور است و حتماً نظام و کشور باید از تجارب ایشان استفاده کنند.

وی افزود: تنها ادعای من در طول سال‌های طولانی خدمت در این بخش این است که تمام مشکلات این حوزه را با پوست و گوشت حس کرده‌ام از وقتی که افسر پلیس راه در یک شهرستان دورافتاده بودم تا الان.

سردار حسینی گفت: با این ویژگی باید از اقدامات هیجانی پرهیز کرده و برای همه اقدامات، پیوست اجتماعی و همچنین پیوست تأثیر کاهش بر تصادفات را می‌سنجد.

وی بیان داشت: برنامه‌های ما ادامه کارهای مؤثر قبلی است و همه تلاش ما این است که یک رفتار درست رانندگی را نهادینه کرده تا کاهش تصادفات را در بر داشته باشیم.

سردار حسینی با بیان اینکه مردم امروز از ترافیک‌های سنگین گله مند هستند، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم با همه توان بر نظم و انضباط بخشی به ترافیک آن را منظم کنیم چرا که اگر ترافیک منظم شود ۳۰ درصد از حجم آن کاسته شده و باعث پیشگیری از تصادفات می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با کارهای منطقی و پرهیز از کارهای هیجانی ان شاالله بتوانیم یک گفت‌وگوی خوب و منطقی با مردم داشته باشیم.

کد خبر 5988715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha