۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

دشمن اجتماع بزرگ سالگرد حاج قاسم را تاب نیاورد

دشمن اجتماع بزرگ سالگرد حاج قاسم را تاب نیاورد

ایلام- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن اجتماع بزرگ سالگرد حاج قاسم را تاب نیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار شاکرمی ظهر دوشنبه در مراسم اجلاس مجمع بسیجیان استان ایلام اظهار کرد: دشمن، اجتماع بزرگ سالگرد حاج قاسم را تاب نیاورد و دست به جنایتی زد که چهره و ذات واقعی خود را به جهانیان نشان داد.

وی بیان کرد: حاج قاسم از همان روزهای اول دفاع مقدس در میدان ایستاد و در ادامه مبارزات با اشرار و در سطح منطقه‌ای توانست امنیت و حفظ وحدت را ایجاد کند و همچنین به عنوان یک رهبر نظامی با حمایت از جبهه‌های مقاومت در منطقه، توانست تمامی سیاست‌های استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کند و بسیاری از چالش‌ها و تهدیدهای امروزه در منطقه و جهان را خنثی کند.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج و مجمع بسیج در اندیشه بالا آوردن نخبگان و فضا دادن و به این شبکه و همچنین کمک به کادر سازی و تقویت وحدت و همدلی مردم است.

مراسم اجلاس مجمع بسیجیان استان ایلام با حضور سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)، دکتر حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و جمعی از اعضای مجمع بسیجیان استان در سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

کد خبر 5988787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha