۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

۲۳ دی ماه؛ آغاز ثبت نام برای اعتکاف سال جاری

۲۳ دی ماه؛ آغاز ثبت نام برای اعتکاف سال جاری

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت:برای امسال سامانه جامع اعتکاف در دسترس است و علاقمندان به شرکت در این برنامه معنوی می توانند از ۲۳ دی ماه از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری ظهر دوشنبه در همایش خادمان اعتکاف با اشاره به اینکه ما در یک جنگ شناختی هستیم، اظهارکرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسللامی دشمن در جنگ نرم به سراغ سنگرهای معنوی می رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: اگر دشمن در ایام اعتشاشات مسجد و قرآن و پرچم سید الشهدا (ع) آتش زد به این معنا است که می دانست همین عقاید دینی موجب استقامت ملت ایران شده است.

سالاری ادامه داد: در این بحبوحه آخرالزمان دشمن در یک جنگ اعتقادی و معرفتی با ما پنجه در پنجه انداخته است و در این راستا باید جوان و نوجوان را پای کار بندگی و مباحث معرفتی بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه باید ماه رجب و شعبان به گونه ای برنامه های معنوی را رقم بزنیم تا در رمضان سر سفره ضیافت الهی بیشترین بهره را ببریم، گفت: مسئولین هیات، بانوان کنشگر و مداحان از فرصت سه ماه رجب و شعبان و رمضان نهایت استفاده را برای رشد معرفتی را ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای امسال سامانه جامع اعتکاف در دسترس است و علاقمندان به شرکت در این برنامه معنوی می توانند از ۲۳ دی ماه از طریق این سامانه ثبت نام داشته باشند.

کد خبر 5988978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha