۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

معاون استاندار مرکزی:

احیای واحدهای راکد اقدام مهم دستگاه قضا در استان مرکزی است

احیای واحدهای راکد اقدام مهم دستگاه قضا در استان مرکزی است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به وجود بیش از ۲۸۰۰ واحد صنعتی در این استان گفت: احیای واحدهای نیمه راکد و راکد استان یکی از اقدامات مهم دستگاه قضایی است.

به‌گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری پیش از ظهر سه شنبه در شورای قضائی استان مرکزی گفت: واحدهای تولیدی که در استان مرکزی تا سه سال گذشته با مشکلات مواجه بودند هم اکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند که این مهم نتیجه همکاری دستگاه قضائی است.

وی دستگاه قضائی استان مرکزی در حل مسائل را بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد: دستگاه قضائی استان تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد و مسائل حوزه اجرایی دولت سیزدهم با تدابیر مناسب دستگاه قضائی برطرف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجماعی استاندار مرکزی گفت: چهار راهبرد سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات اسفندماه سال جاری ترسیم شده و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات بر مبنای این چهار راهبرد هستند تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفندماه ثبت شود.

تعیین فنون حدنگار در برنامه هفتم مورد تاکید رهبر معظم است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی نیز در این شورا گفت: اجرای قانون حد نگار و صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک دولتی ضروری و رافع بسیاری از مسائل است.

حجت‌الاسلام سعید جزایی افزود: صدور اسناد مالکیت اراضی خطیر، مهم و شایسته است و مقام معظم رهبری نیز بر هویت بخشی برای اراضی و املاک کشور تاکید دارند.

وی ادامه داد: فنون حدنگار در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت اراضی از زمین خواری و جنگل خواری و کوه خواری جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: برای صدور اسناد تک برگی اراضی دولتی مخابرات، علوم پزشکی، املاک موقوفه و غیره اقدامات خوبی در استان مرکزی انجام شده است و استان رتبه نخست را در این حوزه کسب کرده است.

کد خبر 5989825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدرضا حسینی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      0 0
      دولت اجرایی پس چرا نهضت مسکن برای طراح جوانی جمعیت اجرا نمکنه