۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

قطار شهری کرج روی ریل بی تدبیری قرار گرفته است

قطار شهری کرج روی ریل بی تدبیری قرار گرفته است

کرج- عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: علی رغم اختصاص اعتبار به قطار شهری کرج این پروژه پیشرفت قابل توجهی نداشته و روی ریل بی تدبیری و تاخیر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون تلفیق در بررسی متمم بودجه قطار شهری کرج ضمن انتقاد از عملکرد سازمان حمل و نقل ریلی و تأخیر در پیشرفت قطار شهری گفت: با تلاش همکاران ردیف‌هایی به این پروژه اختصاص یافته اما علیرغم اختصاص اعتبار، این پروژه پیشرفت قابل توجهی نداشته و روی ریل بی تدبیری و تأخیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان قطار شهری سازمانی مهم برای شهرداری و شورای اسلامی شهر است، مطرح کرد: با توجه به عملکرد اخیر این سازمان آنچه در رابطه با راه اندازی و اجرای این پروژه به مردم و دولت قول دادیم، انجام نشده که این مورد قبول نیست؛ با این سرعت پروژه تا خرداد سال آینده هم به ایستگاه شهید سلطانی نمی‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: سال گذشته هفت رام قطار درخواست و امسال مصوبه رام دوم ابلاغ شده که هنوز در پیچ و خم تحویل است که نباید تحویل آن به درازا می‌کشید. با توجه به تخصصی بودن بحث قطار شهری این قسمت نیازمند نیروهای متخصص آموزش دیده است که شهرداری باید در خصوص بهره برداری از اکنون به فکر تأمین نیروهای متخصص در امر قطار شهری باشد.

کد خبر 5989861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha