۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

انهدام ۳۱ باند و دستگیری ۳۵۴ سارق در البرز

انهدام ۳۱ باند و دستگیری ۳۵۴ سارق در البرز

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام ۳۱ باند مخوف و کشف ۳۵۴ فقره سرقت در هفتمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برپا شد، از اجرای هفتمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد جدی با سارقان خشن و مالخران اموال مسروقه و نیز پیشگیری از جولان اراذل و اوباش طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه در این طرح، ۳۱ باند مخوف منهدم و ۳۵۴ سارق دستگیر شدند، عنوان کرد: همچنین در این طرح ۳۶ مالخر اموال مسروقه دستگیر و ۸۴۵ قلم اموال مسروقه شامل ۷۴ دستگاه خودرو، ۳۴ دستگاه موتورسیکلت، ۲۸ عدد دوچرخه، ۸۸ دستگاه تلفن همراه، ۱۳۹ قطعه لوازم خودرو و ۲۰ قطعه لوازم خانگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز ارزش اموال سرقتی کشف شده در این طرح را حدود ۲۳۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: همچنین در اجرای این طرح ۷۲ اوباش سطح‌دار توسط مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز دستگیر شدند که منجر به کشف ۱۴ قبضه سلاح گرم و ۵۱ تیغه سلاح سرد شد.

سردار هداوند با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۷۶ معتاد متجاهر و خرده فروش نیز دستگیر و بیش از ۴۴ کیلوگرم انواع موادمخدر از آنها کشف شد، خاطرنشان کرد: به شهروندان یادآوری می‌کنیم که بیشتر سرقت‌هایی که صورت می‌گیرد نتیجه عدم توجه مالباختگان به نکات پیشگیری از سرقت است.

وی عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود با تجهیز اماکن، منازل و خودروهای خود به تجهیزات بازدارنده در تأمین امنیت شهر پلیس را یاری کنند. به سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم نیز هشدار می‌دهیم که پلیس به صورت ۲۴ ساعته پای کار است و شک نداشته باشند که در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

کد خبر 5989901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha