۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲

اجلاس سراسری نماز در مرکز هوانیروز اصفهان برگزار شد

اجلاس سراسری نماز در مرکز هوانیروز اصفهان برگزار شد

اصفهان- نخستین اجلاس سراسری نماز در مرکز هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اجلاس سراسری نماز هوانیروز و یادواره شهید نماز ظهر سه‌شنبه در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان برگزار شد.

این اجلاس شامل برنامه‌های جانبی از جمله مسابقات سراسری شعر و نقاشی کودکان و نوجوانان، نمایشگاه تصویری و دیدار چهره به چهره با سربازان وظیفه و حضور خانواده‌های کارکنان در برنامه‌های فرهنگی و هنری مرتبط با نماز بود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور به تببین جایگاه و ارزش نماز در آیات و روایات پرداخت و اظهار داشت: گسترش امروزه فرهنگ نماز متأثر از برکت خون شهدایی چون سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهید خلبان حسین قاسمی است.

وی به فعالیت‌های ارتش انقلابی در راستای ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهادت نشأت گرفته از رزمندگانی است که نماز را در اولویت برنامه زندگی خود می‌دانند.

همچنین در این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان از فعالان عرصه ترویج فرهنگ نماز تقدیر شد.

در این مراسم دانشجویان خلبان و مهندسان پرواز مرکز آموزش هوانیروز با ابعاد زندگی شهید سرلشگر خلبان حسین قاسمی آشنا شدند. شدند

سرلشگر خلبان حسین قاسمی که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید به شهید نماز معروف است.

کد خبر 5990089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha