۱۹ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد؛

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای این استان طی روزهای آینده خبر داد.

محمد علی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه‌ای ناپایدار از بامداد فردا (چهارشنبه) تا دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر می‌دهد و به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در استان کرمانشاه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است، افزود: بارش که فردا و در نیمه شمالی بخصوص در شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و تازه آباد از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و علاوه بر آن در ارتفاعات و گردنه‌ها و نقاط سردسیر نیز بتدریج به شکل برف مشاهده می‌شود.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، کاهش میدان دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مخاطرات احتمالی و پیش بینی شده است.

زورآوند بیان کرد: احتیاط در رانندگی، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و ترددهای غیرضرور، آمادگی راهداری برای برف‌روبی در گردنه‌ها و نقاط سردسیر، انتقال ماشین‌آلات کشاورزی به نقاط مسقف و هشدار به موقع از طریق رسانه‌های محلی از توصیه‌های انجام گرفته است.

کد خبر 5990272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha