۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵

رئیس آموزش و پرورش رزن:

دانش آموزان رزن در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی درخشیدند

دانش آموزان رزن در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی درخشیدند

همدان-رئیس آموزش و پرورش رزن گفت: دو دانش آموز دختر از مدارس شبانه روزی عفاف، به نمایندگی از شهرستان، در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی حضور داشتند که توانستند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز علی بنده لو ادامه داد: زهرا حجتی شاد، دانش آموز مدرسه شبانه روزی عفاف رزن، با کسب رتبه اول کشوری و رتبه اول استانی در رشته تربیت بدنی، توانست به عنوان بهترین دانش آموز در این رشته در کشور معرفی شود.

وی ادامه داد: زهرا میرزایی، دانش آموز دیگری از مدرسه شبانه روزی عفاف، با کسب رتبه سوم کشوری و رتبه اول استانی در رشته بازارچه کسب و کار دانش آموزی، به نمایندگی از شهرستان در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی حضور داشت.

علی بنده لو ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اظهار کرد: این دانش آموزان با عنوان و رتبه‌ای که کسب کرده‌اند، به عنوان نمونه‌های الگو و الهام بخش دیگر دانش آموزان شهرستان هستند و امیدواریم که با تلاش و پشتکار خود، بتوانند در رشته‌های تحصیلی و علمی دیگر نیز به موفقیت‌های بزرگ دست یابند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه روحیه رقابت و پیشرفت در میان دانش آموزان شهرستان رزن به خوبی حفظ شده است و این موفقیت‌ها نیز نشان دهنده استعدادهای برجسته ای است در شهرستان وجود دارد و امیدوارم که این المپیادها و مسابقات علمی بتواند به محیطی فعال و پر انگیزه تبدیل شوند تا هر ساله شاهد توانایی‌های برتر و استعدادهای دانش آموزان شهرستان رزن باشیم.

کد خبر 5990608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha