۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

پرونده خانواده شهدای ترور کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود

پرونده خانواده شهدای ترور کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از مختومه‌شدن پرونده خانواده شهدای ترور کرمان، تا قبل از چهلم آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در حاشیه نشست هیأت دولت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان ۹۳ نفر است اما چند نفر بد حال هم داریم و نمی‌توانیم بگوییم که همین تعداد باقی می‌ماند. کادر درمان تلاش‌های بسیاری کرده است و امیدواریم این افراد هم بهبود یابند.

وی ادامه داد: یک تیم در کرمان مستقر شده تا هم به مجروحان حادثه تروریستی این شهر و هم به خانواده شهدای حادثه رسیدگی کنند.

رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه پرونده خانواده شهدای ترور کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود، افزود: جانبازان این حادثه تروریستی چون هم تعداد بیشتری دارند و هم طول درمان دارند، تا پایان درمان، میزان جانبازی آنان احراز نخواهد شد و پس از درمان، میزان از کارافتادگی را کمیسیون مربوطه شناسایی می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: بنیاد شهید از دستگاه‌هایی است که ۱۰۰ درصد ارائه خدمات آن، الکترونیکی شده است اما هکی که پارسال انجام شد، کار ما را به تأخیر انداخت.

کد خبر 5990655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      فقط خدا کند این همه وعده دادن ها ای کاش هپش دنبار قدر دانی از اونایی که رفتن . نبود ای کاش برای زنده هایی که فریاد می زند هر چه داد می زنند که ریه ام شیمیایی هست هر شب با اکسیژن تا صبح اشک می ریزم جلو خونوادهام خجالت می کشم از بس در نیمشب داد فریاد رضم شبانه خمپاره زمین می خورد زمین هن