۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹

امام جمعه پارس‌آباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است

مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است

پارس‌آباد - امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی هر شهروند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی بعد از ظهر چهارشنبه درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی هر شهروند است، اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مشارکت حداکثری در انتخابات ایران را قوی می کند و باعث ترس و هراس دشمنان می شود.

وی گفت: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و فرصتی مناسب است و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه اهمیت مشارکت در انتخابات باید تبیین شود، افزود: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رای اولی ها در انتخابات فراهم شود و حضور فعال رأی اولی‌ها بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تاکید بر پرشور برگزار شدن جشن‌های دهه فجر افزود: جشن‌های دهه فجر امسال با محوریت مردمی بودن و متفاوت‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را ناامید می کند

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه این مراسم، با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تاکید کرد: عدم حضور مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی قابل قبول نیست چرا که در جلسات این شورا تصمیمات سازنده ای اتخاذ می‌شود که همین مساله بر ضرورت حضور مدیران شهرستان تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: مشارکت فعال و حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان را مایوس و توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر پارس آباد با رویکرد مردمی برگزار می‌شود، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده بصیرت، بینش دینی مردم، تبعیت از مقام معظم رهبری و شناخت توطئه‌های دشمنان و قدردانی و پاسداشت خون شهداست.

کد خبر 5991073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha