۲۱ دی ۱۴۰۲، ۸:۴۱

امام جمعه دشتستان:

انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: انتخابات یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح صبح پنج شنبه در نشست مشترک پیرامون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و تحقق اولین مردم‌سالاری دینی در منطقه خاورمیانه و بلکه جهان، «مردم» به عنوان صاحبان نظام بر اساس آموزه‌های اسلامی، کلیدی‌ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور و تعیین حاکمان و نمایندگان خویش دارا شدند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات‌های متعدّد سراسری در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون، در راستای تحقق بخشیدن به این نقش تعیین کننده مردمی است.

امام جمعه دشتستان با اشاره بر تأکیدات مکرر امامین انقلاب نسبت به لزوم حضور مردم در انتخابات و اثرات آن در پیشبرد نهضت، اظهار داشت: این امر بیانگر اهتمام جدّی رهبران نظام به این نقش و تکیه نظام اسلامی به مردم در همیشه دوران بوده است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا نشان دهنده انسجام، وحدت ملی و حمایت از نظام و نشان از ایران قدرتمند است، انتخابات را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم سالاری دینی یک الگوی استثنایی در حکومت‌های اسلامی است که مردم اختیارات خود را برای اداره کشور خود دارند و دشمن با تحریف انتخابات می‌خواهد مشارکت را کاهش دهد.

مصلح تصریح کرد: باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که بر سلامت انتخابات، رقابت پذیری، قانونمندی و گزینش شایسته تاکید دارند، تلاش کنیم.

کد خبر 5991444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha