۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی:

بخش خصوصی یک ظرفیت مهم برای توسعه دریامحور در هرمزگان است

بخش خصوصی یک ظرفیت مهم برای توسعه دریامحور در هرمزگان است

بندرعباس - مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بخش خصوصی یک ظرفیت مهم برای توسعه دریامحور در هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین یداللهی در حاشیه نشست جمعی از مدیران حوزه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی با هدف بررسی میدانی مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری اظهار داشت: یکی از شعارهای سازمان بنادر در راستای اهداف دولت سیزدهم حضور در جمع سرمایه‌گذاران و ذینفعان در کمیته راهبردی سرمایه‌گذاری بنادر است.

وی ادامه داد: جلسات این کمیته در سازمان بنادر به صورت هفتگی برگزار می‌شود اما درعین حال تلاش می‌شود اعضای کمیته در کنار سرمایه‌گذاران برای شنیدن دغدغه‌ها و بررسی طرح‌ها در تمامی بنادر کشور بازدیدهایی را به صورت مستمر داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر در همین راستا به امضای بیش از ۳۲۲ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری ویژه بنادر هرمزگان شامگاه سه‌شنبه ۲۸ آذر امسال اشاره و از این رویداد به عنوان یک اتفاق کم‌نظیر یاد کرد.

یداللهی با اشاره به استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای طرح‌های یادشده به ویژه گردشگری دریایی گفت: بخش خصوصی یک ظرفیت مهم برای سازمان بنادر و دولت مردمی است که برای توسعه طرح‌های دریامحور باید از این ظرفیت در استان هرمزگان بیشتر حمایت و استفاده کرد.

گفتنی است؛ بازدید از طرح‌های بندری و سرمایه‌گذاری بنادر شهید رجایی و لنگه بخشی از سفر 2 روزه اعضای کمیته راهبردی سرمایه‌گذاری سازمان بنادر به استان هرمزگان است.

کد خبر 5991578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha