۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایلام

اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایلام

ایلام- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با برپایی کلاس‌های آگاه سازی و آموزشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید عالی پور با اشاره به اینکه این طرح با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه به مرحله اجراء درمی آید اظهار داشت: پلیس در نظر دارد با برپایی کلاس‌های آگاه سازی و آموزشی چهره به چهره در مناطق حاشیه نشین و مناطق در معرض جرم و مناطقی که بیشترین فراوانی جرم را در سطح استان دارند سعی در کنترل و کاهش جرم در جامعه دارد.
وی با بیان اینکه پلیس بر این باور است که با آگاه سازی افراد و تغییر در شیوه‌های رفتاری آرام آرام آسیب‌های فردی کاهش می‌یابد، گفت: موضوعات خشونت، نزاع، راهکارهای پیشگیری از طلاق و آسیب شناسی اعتیاد از اهم برنامه‌های پلیس در اجرای این طرح است.
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه مستلزم هماهنگی و مشارکت آحاد جامعه است، تصریح کرد: از همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان و مردم نهاد و شهروندانی که می‌توانند با پلیس در جهت کاهش آسیب در جامعه موثر باشند استقبال می‌کند.
کد خبر 5991735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha