۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

نماینده ولی فقیه در کردستان:

بسیج رسانه نقش هدایتگری داشته باشد/تعهدخبرنگارمساله‌ای انسانی است

بسیج رسانه نقش هدایتگری داشته باشد/تعهدخبرنگارمساله‌ای انسانی است

سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیج رسانه باید نقش هدایتگری در رسانه‌ها را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر پنج‌شنبه در دیدار اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز گرامیداشت بسیج رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج رسانه باید نقش هدایتگری در رسانه داشته باشد که جای این مهم در استان خالی است.

وی با بیا اینکه در بسیج رسانه خبرنگار باید متعهد باشد، افزود: خبرنگار باید مطلب را به درستی منتقل کند و در جبهه‌های مختلف باید حرف درست منعکس شود و تعهد خبرنگار یک مساله انسانی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: علاوه بر «تعهد»، «دقت» در نوشتن اخبار امری مهم است و باید در ارائه مطالب به مخاطب نهایت دقت شود.

وی گفت: لازم است، رسانه‌های داخلی در مقابل رسانه‌های معاند منفعل نباشند و نقش تبیینی خود را در بخش‌های مختلف به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: برای خروج از زیر استکبار رسانه‌ای باید در عرصه اطلاع‌رسانی فعال بوده و در مقابل هجمه‌های دشمنان، تبیین‌کننده حقایق باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در ارائه مطالب درست کوتاهی می‌کنند هرچند رسالت آنها به گونه‌ای است که لازم است بر دقت در متن خبر و کاربرد کلمات تاکید کنند.

وی بر «کیفیت اخبار» نیز تاکید کرد و افزود: علاوه بر کیفیت خبر که مهم است، در جنگ رسانه‌ای دنیای کنونی، جدا از فعال بودن، داشتن ابتکار برای رسانه ضروری است.

کد خبر 5991739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha