۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

رییس سازمان بسیج رسانه همدان:

۱۲۵۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر همدان ارسال شد

 ۱۲۵۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر همدان ارسال شد

همدان-رییس سازمان بسیج رسانه همدان گفت: اصحاب رسانه استان هزار و ۲۵۰ اثر را در ۱۱ محور به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر قوامی مشفق در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: شعار سال، جهاد خدمت رسانی، امیدآفرینی و کنگره هشت هزار شهید از جمله محورهای یازده گانه این جشنواره بود.

وی بیان کرد: استقبال قابل توجهی از این جشنواره را از سوی اصحاب رسانه همدان شد و گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، عکس و کلیپ از جمله محورهای این جشنواره بود.

قوامی مشفق افزود: امروز خبرنگاران ما از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند و اگر امروز فرهنگ بسیجی و پاسداری داریم آن‌را مرهون فرهنگ عاشورایی هستیم و اگر رسالت حضرت زینب (س) و تبیین ایشان نبود خبری از این فرهنگ غنی نبود.

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان اظهار کرد: این شهدا از افتخارات ما همدانی‌ها هستند که با شهادت خود موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر این دیار شدند.

وی همچنین یاد و خاطره ۱۱۶ خبرنگار شهید غزه را گرامی داشت و گفت: این افراد توسط شقی‌ترین افراد مظلومانه به شهادت رسیدند در حالی که سلاح آنان تنها قلم و دوربین شأن بود تا ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 5991916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha