۲۱ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

مشارکت حداکثری در انتخابات وابسته به فرد و جناح خاص نیست

مشارکت حداکثری در انتخابات وابسته به فرد و جناح خاص نیست

مشگین شهر -مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات متکی به فرد و حزب خاص نیست بلکه برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین علیی شامگاه پنجشنبه در یادواره ۸ شهید روحانی در مشگین شهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال بر چهار رکن مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم انتخاباتی تاکید کرده و آحاد مردم را به حضور باشکوه در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند فراخوانده اند.

وی نقش روحانیون را در این زمینه خطر دانست و خاطرنشان کرد: رحانیون باید در محافل و مجالس نقش کلیدی مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تبیین کنند تا فضای پرشور و نشاطی را در ۱۱ اسفند و در پای صندوق های رای شاهد باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: آحاد مردم دلبسته نظام و رهبری هستند و هیچ وقت کارکرد افراد و احزاب و گروه ها را به حساب این دو رکن اصیل نمی گذارند.

حجت‌الاسلام علیی یاد و خاطره شهدای روحانی را گرامی داشت و بیان کرد: در استان اردبیل ۳۸ روحانی به درجه رفیع شهادت رسیده اند که نسبت به آمار جمعیتی شان بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در این شهرستان ولایی و روحانی خیز ۸ شهید تقدیم راه ارزش های نظام اسلامی شده و امروز نیز در سنگر همین شهدا روحانیون متعهد و مخلص کار هدایت و راهنمایی مردم را برعهده دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نقش روحانیون را در حوزه جهاد تبیین و آگاهسازی مردم از توطئه های دشمنان یادآور شد و بیان کرد: دشمن امروز سنگین ترین هجمه را علیه روحانیت و مسایل مذهبی تدارک دیده و شایسته است با بصیرت و هوشیاری همه این توطئه ها را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام علیی گفت: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی بی نظیر است تا ما سیره، سلوک و اندیشه آرمانی شهدا را مورد بازخوانی مجدد قرار داده و از این ظرفیت برای اعتلای نظام اسلامی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در جامعه تصریح کرد: تنها راه نجات کشور ما تمسک به مکتب جهادی شهداست تا مملکت اسلامی ما از این شرایط سخت به سلامت عبور کند.

در این مراسم که در مصلی مشگین شهر برگزار شد با محوریت شهید حمزه سلیم زاده روحانی شاخص منطقه مشگین شهر مداحی و مرثیه سرایی شد و شرکت کنندگان با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

کد خبر 5991987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha