۲۱ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷

مدیر مرکز رشد تصویری‌حوزه هنری قزوین:

تولید فیلم ١٠٠ ثانیه گام نخست تولید فیلم‌های داستانی در حوزه هنری

تولید فیلم ١٠٠ ثانیه گام نخست تولید فیلم‌های داستانی در حوزه هنری

قزوین- مدیر مرکز رشد تصویری حوزه هنری قزوین گفت: تولید فیلم‌های داستانی ۱۰۰ ثانیه‌ای در حوزه هنری قزوین مطلع آغاز تولید فیلم‌های داستانی در این مرکز است.

میثم باجلان در حاشیه رونمایی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تولیدی حوزه هنری قزوین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تولیدات فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای حوزه هنری قزوین و راهیابی بخشی از این تولیدات به بخش مسابقه فیلم ۱۰۰ ثانیه اظهار کرد: سال گذشته و پس از فراخوان جشنواره فیلم ۱۰۰ تصمیم گرفتیم فاز تولیدات داستانی حوزه هنری را آغاز کنیم چرا که حوزه هنری قزوین یک مرکز رشد داشت که تا این زمان تمرکز خود را روی آیتم سازی دوربین مخفی و مستندسازی گذاشته بود.

مدیر مرکز رشد تصویری حوزه هنری قزوین ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی در آستانه برگزاری جشنواره فیلم ١٠٠، کارگاه‌های آموزشی لازم جهت ساخت فیلم به همت حوزه هنری قزوین برگزار شد و در نهایت ۶ اثر توسط مرکز رشد حوزه و ٢ اثر خارج از آن تولید و به جشنواره ارسال شد و در نهایت دو اثر موفق شد که در بخش کودک و نوجوان و دو اثر در بخش ملی وارد مرحله مسابقه جشنواره شوند.

وی مطرح کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ مطلع آغاز فعالیت‌های نوین مرکز رشد تصویری حوزه هنری شد چرا که در تیر ماه امسال کارگاه جدیدی در این مرکز برگزار شد و از تعداد ٣۵ شرکت کننده این کارگاه ١٩ شرکت کننده به طور مستقل اثر تولید کرده‌اند که مورد داوری قرار گرفته است و از این تعداد ۱۰ اثر مورد تأیید بوده و برای شکل دادن به مرحله جدید آموزش و تولید راه یافته آمد.

باجلان گفت: در حال حاضر این ۱۰ کارگردان و تولید کننده اثر تصویری در دو گروه مشغول کار روی فیلمنامه خود هستند که در نهایت هفت اثر ۷ تا ۱۵ دقیقه‌ای از این فیلمنامه‌ها تولید خواهد شد.

کد خبر 5991988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha