۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

بانوی تیرانداز ایران پس از کسب سهمیه المپیک:

شرایط برای حضور موفق در المپیک کافی نیست/ نیاز به حمایت داریم

شرایط برای حضور موفق در المپیک کافی نیست/ نیاز به حمایت داریم

بانوی المپیکی کشورمان گفت: تیراندازی رشته‌ای حساس و تجهیزات محور است شاید با این شرایط بتوانیم سهمیه کسب کنیم و مدال بگیریم ولی قطعاً برای حضور موفق در المپیک کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ندا امینی ملی‌پوش تیراندازی با تفنگ پس از کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: خدا را شکر در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی تفنگ باید فینالیست شدم پس از کسب عنوان ششمی در مرحله فینال موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شدم. در بخش تیمی هم همراه با خانم‌ها یلدا سلیمانی و فاطمه کرم‌زاده به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کردیم.

وی افزود: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا بود و تمامی حریفان آسیایی پرقدرت و آماده حضور پیدا کرده بودند. ما هم تمام تلاشمان را کردیم که با آمادگی کامل شرکت کنیم. نزدیک به یک سال است که به صورت منظم در اردوهای آماده سازی هستیم و علاوه بر تمرینات تیراندازی، تمرینات ذهنی و بدنسازی هم انجام می‌دهیم که از همه نظر آماده باشیم.

بانوی المپیکی کشورمان گفت: یک سری مشکلات و کمبودها وجود داشته که علی رغم تلاش‌های فراوان فدراسیون و مربیان بر طرف نشده و با وجود این شرایط تلاش کردیم تا نتایج خوبی به دست بیاوریم شاید با این شرایط کسب سهمیه کنیم و مدال بگیریم ولی قطعاً برای حضور موفق در المپیک کافی نیست. تیراندازی رشته‌ای حساس و تجهیزات محور است و باید پا به پای رقبا پیش برویم تا در سایر رویدادها به خصوص المپیک، حضور موفق داشته باشیم. از کمیته ملی المپیک درخواست کنم از فدراسیون تیراندازی حمایت بیشتری انجام دهد تا بتوانیم آمادگی‌های لازم را برای کسب نتایج خوب در سایر مسابقات داشته باشیم.

امینی تأکید کرد: از الان به بعد هم تمرینات را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم و طبق برنامه‌ریزی مربیان پیش می‌رویم تا آمادگی‌های لازم را کسب کنیم. اول از همه خانواده عزیزم که در این مسیر از من حمایت کردند و انگیزه دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم توانسته باشم بخشی از زحمات آنها را جبران کنم. همچنین از مربیانم به خصوص خانم طالبی و مرتضی قربانی، ریاست فدراسیون که تلاش کردند با همه مشکلات ما را در بهترین شرایط به مسابقات اعزام کنند، قدردانی کنم. امیدوارم توانسته باشم با کسب سهمیه همه این عزیزان و مردم کشورم را خوشحال کرده باشم.

کد خبر 5992163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha