۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

امام جمعه ساوه:

ارایه ایده‌های تحولی شرط لازم برای افزایش مشارکت سیاسی است

ارایه ایده‌های تحولی شرط لازم برای افزایش مشارکت سیاسی است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: ارایه ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به پیام بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در سی‌امین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: نماز، فراتر از نیازهای فرد و جامعه است و نمی‌توان در شمار نیازهای جاریِ فرد و جامعه مسلمان دانست.

امام جمعه ساوه افزود: ترویج نماز در میان نسل جوان و نوجوان، کلید گسترش این نعمت الهی و جایگزین شدن آن در جایگاه شایسته آن است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است، در واقع انتخابات فرصت انتخاب ایده‌ها است و چنانچه این مهم به درستی انجام نشود موجب سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی می‌شود.

وی افزود: اکنون ارائه ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است.

امام جمعه ساوه گفت: نیاز امروز جامعه حل مشکلات به‌واسطه یک ایده تحولی همه‌جانبه و پویا است که آینده ایران قوی را می‌سازد و انباشتی از سرمایه‌های اجتماعی برای آینده‌های دور و نزدیک را رقم می‌زند و انتخابات چنین فرصتی را مهیا می‌کند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: نوع نگرش انتخاب‌کنندگان باید به سمت و سوی اشخاص و جریان‌هایی باشد که برای تحول مورد نظر رهبر انقلاب دارای ایده نو و پیشرو باشند و برای شکوفایی آن ایده‌های تحول‌آفرین تلاش کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به منویات رهبری در خصوص غزه گفت: تحقیقات میدانی در غزه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در حال کاهش نیروهای خود به‌منظور کاهش تلفات در جنگ است و این عقب‌نشینی در حالی انجام می‌شود که این رژیم به هیچ کدام از اهداف اعلامی که برای تحقق آن وارد غزه شد نرسیده است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با حمله به غزه، توانایی فریب افکار عمومی را از دست داده است و نمی‌تواند واقعیت میدان را عوض کند و باید اذعان داشت که رژیم صهیونیستی در جزئیات و کلیات این نبرد بیش از سه ماه از همه جهات شکست خورده است.

کد خبر 5992307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha