۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

امام جمعه شاهرود:

«انتخابات» منشأ تحولات کشور/ ناامید کردن مردم حربه دشمن است

«انتخابات» منشأ تحولات کشور/ ناامید کردن مردم حربه دشمن است

شاهرود- امام جمعه شاهرود انتخابات را منشأ تحولات مهم کشور برشمرد و گفت: ناامید کردن مردم حربه دشمن در انتخابات پیش رو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه کمرنگ جلوه دادن و کم اهمیت نشان دادن انتخابات همواره در دستور کار دشمنان بوده و هست، ابراز داشت: دشمن برای رسیدن به مقاصد مورد نظر خود می کوشد تا مردم را ناامید و از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف سازد.

وی افزود: در پاسخ به این توطئه‌ها باید گفت که انتخابات همواره منشأ تحولات بزرگی در کشور بوده است و حضور مردم در عرصه‌های مختلف و برهه‌های حساس توانسته تحول مطلوب ایجاد کند.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه ملت ایران باید مراقب انواع حربه‌ها و دسیسه چینی‌های دشمن باشند، ابراز داشت: دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود جوانان را هدف آمال خود قرار داده و می‌کوشند تا بین آنها و نظام جدایی ایجاد کند اما غافل از اینکه نسل جدید هوشیار است و این حربه‌ها را خنثی می‌کنند.

امینی ضمن بیان اینکه برخی نامزدها برای کسب آرا و جلب مردم فقط به نقد وضع موجود می‌پردازند، تصریح کرد: هنر واقعی در این نهفته که نامزدها بتوانند برنامه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات و ایجاد تحول و تغییر در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

وی افزود: از مردم نیز انتظار می‌رود که طبق روال انتخابات‌های برگزار شده سنوات قبل پر قدرت پای صندوق‌های رأی حضور یابند و برای انتخاب اصلح به صاحبان ایده و تحول رأی دهند.

کد خبر 5992366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha