۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

امام جمعه اهرم:

ساخت خانه‌های عالم در شهرستان تنگستان حمایت شود

ساخت خانه‌های عالم در شهرستان تنگستان حمایت شود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: ساخت خانه‌های عالم در شهرستان تنگستان از سوی مسؤولان و خیرین حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: منطق معجزه آفرین حضرت امام در مقابل سختی‌ها، میدان دادن به مردم است.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس و در عبور از سختی‌ها و تحریم‌های بعد از جنگ و جبران عقب ماندگی‌ها و در فتنه‌ها تا به امروز همه نقاط قوت انقلاب اسلامی توسط مردم رقم خورده و دشمن می‌داند که برای شکست این انقلاب باید مردم را از انقلاب جدا کند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: در سال‌های اخیر در فتنه‌هایی که ایجاد کردند از جمله فتنه کشف حجاب خواستند حجاب و عفاف را از دختران و نوجوانان ما بگیرند که پیروز میدان فتنه‌ها مردم بودند.

وی ادامه داد: حضور مردم را در مراسم مختلف مورد تردید قرار می‌دهند چرا که مانع اصلی تحقق اهداف دشمن همین حضور پرشور و با بصیرت مردم بوده و هست. در این ۴۴ ساله انقلاب آنچه این انقلاب را تضمین کرده و دشمن هم با روش‌های مختلف خواسته این مقاومت را بشکند و جمهوری اسلامی را تضعیف کند موضوع حضور مردم در انتخابات است.

پهلوزاده گفت: با توجه به ضرورت حضور روحانی و امام محله و مسجد برای تقویت بنیه دینی مردم و ظرفیت محدود مساجد شهرستان در ایجاد خانه عالم برای اسکان روحانیون لازم است هیأت امنای مساجد و مسؤولان فرهنگی شهرستان نسبت به ساخت خانه عالم با کمک خیرین اهتمام لازم داشته باشند تا با حضور روحانیون در مساجد از آسیب‌ها کاسته شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری که فرمودند اگر جنگ غزه متوقف نشود گروه‌های مقاومت مردمی دست روی دست نخواهند گذاشت و جلوی مقاومت را نمی‌توان گرفت. این فرمایش محقق شده و می‌بینید هم حزب الله لبنان و هم مقاومت اسلامی عراق و انصارالله یمن در حال مقاومت و موشک باران پایگاه‌ها و کشتی‌ها و مواضع آنها هستند.

امام جمعه اهرم تاکید کرد: تقابل مقاومت و آمریکا که اصل ماجراست شروع شده است و این یعنی تحقق اراده مردم مسلمان کشورهای منطقه و مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم که مبنای اصلی حاکمیت و حکومت اسلامی است.

کد خبر 5992409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha