۲۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۲

امام جمعه ایلام:

«دانش کافی» یکی از مهم‌ترین شروط مدیریت است

«دانش کافی» یکی از مهم‌ترین شروط مدیریت است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: «دانش کافی» یکی از مهم‌ترین شروط مدیریت است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله‌نور کریمی تبار صبح روز شنبه در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، با گرامیداشت آغاز ماه رجب، گفت: باید به‌دنبال تقویت روح و ایمان خود باشیم و بهترین زمان برای تقویت روح و ایمان و ارتباط به خداوند متعال ماه رجب است.

وی با اشاره به روزهای اعتکاف در ماه رجب، افزود: در روزهای اعتکاف نیز در این ماه به بهترین نحو می‌توانیم ارتباط خود را با خداوند متعال تقویت کنیم.

حجت الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: دانش کافی یکی از مهم‌ترین شروط مدیریت است و علاوه بر سایر شرایط اخلاقی و دینی، داشتن دانش و آگاهی کامل برای تصدی هر پُست اداری ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: ارتباط مدیران با ارباب رجوع باید یک ارتباط اخلاقی و مدیر فقط در صدد رفع دغدغه ارباب رجوع باشد.

وی اضافه کرد: معیار و الگوی مدیران در جامعه اسلامی باید حضرت امیرالمومنین (ع) باشد چراکه این ایشان به طور مستمر به مالک اشتر توصیه و تأکید کرده که با مردم با بهترین اخلاق اسلامی رفتار کند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: رفتار مدیران در دین مردم تاثیرگذار است و مدیران باید با الگوگیری از رفتار امام علی (ع) با مردم برخورد کنند و همواره خدمتگذار مردم باشند.

کد خبر 5992677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha