۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

آماده باش نیروهای راهداری در اردبیل

آماده باش نیروهای راهداری در اردبیل

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نیروهای راهداری اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی بعد از ظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای راهداری اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی به حضور ۴۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه طی چند ساعت آینده احتمال مسدودی راه‌های مواصلاتی وجود دارد از مردم خواهشمندیم از ترددهای شبانه غیر ضروری در محورهای فرعی و روستایی حتماً خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به اجرای طرح زمستانی راهداری اشاره کرد و ادامه داد: اولویت بازگشایی راه‌ها به ترتیب با محورهای اصلی فرعی و روستایی است که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با تلاش راهداران بیش از ۳۳ هزار کیلومتر باند برف‌روبی انجام شده و به هزار خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

وثوقی با تاکید بر اینکه همکاری‌های لازم را با اکیپ‌های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 5993160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha