۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی:

بیش از چهار هزار خدمت به مددجویان خراسان شمالی ارائه شد

بیش از چهار هزار خدمت به مددجویان خراسان شمالی ارائه شد

بجنورد_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سه هزار مددجوی استان از چهار هزار ۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی «الکفیل» بهره‌مند شدند.

مجید الهی راد در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: سه هزار مددجوی خراسان شمالی از چهار هزار ۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی الکفیل بهره‌مند شدند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این گروه جهادی دو هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی، یک هزار و ۳۵۰ خدمت بینایی سنجی و ۵۴۰ خدمت پزشک متخصص ارائه کردند. 

وی در ادامه افزود: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۲۰ پزشک، دندانپزشک و متخصص در مصلی امام خمینی (ره) شهر بجنورد به مدت چهار روز برگزار شد.

الهی‌راد با اعلام اینکه بیش از دوهزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی برای مددجویان انجام گرفت، گفت: هزار و ۳۲۸ خدمت کشیدن دندان، ۸۲۲ ترمیم، ۱۳۴ مورد کامپوزیت و ۱۳۳ خدمت عصب کشی انجام شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره اینکه طی این مدت ۵۴۰ خدمت ویزیت پزشک متخصص برای مددجویان انجام گرفت، ادامه داد: در این اردو یک هزار و ۳۵۰ مورد معاینه بینایی سنجی انجام و یک هزار عینک تجویز شد که پس از آماده سازی تحویل این افراد می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: قبل از حضور این گروه جهادی گروه‌های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه‌ریزی انجام شده بود. 

الهی‌راد تصریح کرد: این اردو با همکاری دستگاه‌های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران برگزار شد.

گفتنی است این گروه جهادی از ۱۹ تا ۲۲ دیماه در مصلای شهر بجنورد حضور یافتند و به مددجویان و نیازمندان بیمار این استان خدمات مختلف ارایه دادند.
 

کد خبر 5993846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha