۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

نائب رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

ضرورت نصب مخزن آب در شهر سردشت

ضرورت نصب مخزن آب در شهر سردشت

شهرکرد-نائب رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: می‌طلبد ساکنین شهر سردشت نسبت به کنتور گذاری و نصب مخزن در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عطااله حسین پور پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مناطق محروم، خواستار تسریع در نصب مخزن آب توسط قرارگاه مذکور در شهر محروم سردشت شد.

وی تصریح کرد: با عنایت به درخواست مردمی مبنی بر بررسی شبکه و مخزن آب شهر سردشت طی پیگیری‌های انجام شده از سوی شورای اسلامی استان از زمان برگزاری جلسه تا کنون جوابیه‌ای از سوی شرکت آب و فاضلاب استان در این خصوص واصل شد.

حسین پور ادامه داد: با پیگیری‌های مکرر توسط شرکت آب و فاضلاب استان تعدادی از اهالی شهر سردشت تا کنون کنتور گذاری نکرده که همین امر سبب شده است که این شرکت برآورد صحیحی از مصرف نداشته و آب به صورت ناعادلانه توزیع شود.

وی بیان داشت: می‌طلبد ساکنین شهر سردشت نسبت به کنتور گذاری در اسرع وقت اقدام کنند.

حسین پور با اشاره به اینکه در سنوات گذشته شهر سردشت از طریق یک رشته قنات تأمین آب می‌شد گفت: به دلیل استمرار خشکسالی‌های اخیر با کاهش دبی شدید مواجه شد که علیرغم بازسازی قنات‌ها و حفر چاه‌های عمیق با صرف هزینه‌های زیاد به آب کافی دسترسی نیافته.

وی اذعان داشت: بعضی از محله‌های شهر سردشت به دلیل عدم نصب انشعاب و کنتور و حتی عدم نصب شیرآب و نصب انشعاب‌های غیر مجاز هدر رفت آب بسیار زیادی داشته و برخی از خانوارها تأمین آب نمی‌شوند علیرغم همه کارهای اجرایی صورت گرفته تأمین آب شهر از منابع پایدار ضروری است.

حسین پور خاطر نشان کرد: بخشی از شبکه داخلی و خطوط انتقال این شهر نیاز به بازسازی و نوسازی دارد که با توجه به عدم کنتور گذاری و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان رفع این مشکل با هزینه‌های جاری مقدور نیست لذا ضروری است اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص داده شود تا این شرکت نسبت به اصلاح و بازسازی لوله‌های فرسوده و همچنین مدیریت فشار در این شهر اقدام کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه مخزن فعلی فرسوده می‌باشد، ساخت مخزن در این شهر در اعتبارات محرومیت زدایی پیش بینی شده و به قرارگاه امام حسن سپاه ابلاغ شده است که امیدوارم این مهم در اولویت کاری این قرارگاه قرار گیرد.

کد خبر 5994117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha