۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

جوانان روایت جنگ و دفاع مقدس را مطالعه کنند

جوانان روایت جنگ و دفاع مقدس را مطالعه کنند

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: جوانان به جای وقت تلف کردن در فضای مجازی برای مطالعه روایت ۸ سال دفاع مقدس وقت بگذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جمع زائران قزوینی یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور در دوکوهه اظهار کرد: دو کوهه دانشگاه جنگ و شهدای دوکوهه برنده مناظره اول عشق هستند.

وی با بیان اینکه دوکوهه یک دانشگاه بود، افزود: مناظره‌هایی که برگزار می‌شد بین عقل و عشق دیدنی بود و در تاریخ این سرزمین ثبت گردید.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: صیاد شیرازی نتوانست متوسلیان را آرام کند در نهایت حسن باقری با منطق، فرمانده را قانع می‌کند که عملیات انجام شود و به شهبازی می‌گوید همه ما برای خدا اینجا جمع شدیم و هدف ما یکی است؛ دوکوهه این چنین دانشگاهی بود که همه راه‌ها به خدا ختم می‌شد و هیچ منبعی در این وادی راه نداشت.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: جوانان عزیز وقتتان را در فضای مجازی هدر ندهید بلکه روایت جنگ و دفاع مقدس را مطالعه کنید و از فضای مجازی برای علم آموزی و ترویج سیره شهدا استفاده کنید.

وی در پایان یادآور شد: ببینید رزمندگان ما با این همه اختلافات چگونه به یک نقطه اشتراک می‌رسیدند و دنیای را رها می‌کردند تا در یک جبهه علیه دشمن نبرد کنند و جان خویش را تقدیم کنند.

کد خبر 5994219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha