۲۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۳

در اردبیل انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه هنری و دفتر بنیاد ایران‌شناسی اردبیل

امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه هنری و دفتر بنیاد ایران‌شناسی اردبیل

اردبیل- حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل و دفتر بنیاد ایران‌شناسی شعبه اردبیل تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای معرفی زیست‌بوم فرهنگی هنری استان اردبیل و توسعه هنر مردمی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم امضای این تفاهمنامه که شامگاه یکشنبه و در محل حوزه هنری اردبیل انجام شد، رییس حوزه هنری استان اردبیل اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه چند عنوان موضوع از جمله تبیین فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و گسترش هنر مردمی، همکاری متقابل در راستای فصل مشترک رسالت‌ها و ماموریت‌های دو مجموعه با هدف تقویت همکاری‌های مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین برای توسعه فعالیت‌های هنر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

مهیار سپهری خاطرنشان کرد: همچنین گسترش و مشارکت اجتماعی و به میدان آوری پژوهشگران و اساتید بنیاد ایران شناسی در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این تفاهمنامه است

وی در همین راستا همکاری در اجرای طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی توسط کارشناسان واحدهای فرهنگی در شاخه‌های مختلف هنری و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت هنر در حل مسائل ایران و بسط ایران شناسی در سطح ملی و بین‌المللی انجام می شود.

رییس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: توسعه و تعالی فرهنگ پژوهش و نوآوری از طریق فرهنگ‌سازی و ایده‌پردازی و برگزاری نشست‌های پژوهشی از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

کد خبر 5994741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha