۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

فرماندار اراک:

نمایندگان فرماندار محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی هستند

نمایندگان فرماندار محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی هستند

اراک- فرماندار اراک گفت: نمایندگان فرماندار به عنوان مجری و محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی هستند و هماهنگی لازم در این راستا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر هادی پیش از ظهر دوشنبه در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اراک، گفت: بی‌طرفی در انتخابات یک اصل است که باید از سوی هیأت اجرایی شهرستان اراک مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

فرماندار اراک تاکید کرد: تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به کار گرفته شده و نمایندگان فرماندار باید نهایت دقت را در برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار گیرند.

هادی افزود: نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری در شعب اخذ رأی هستند و این قشر باید هماهنگی لازم را با اعضای شعب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسؤولیت در شعب بر عهده نمایندگان فرماندار است، گفت: این قشر تنها مدیریت شعبه در روز برگزاری انتخابات را ندارند و هر نماینده باید تا روز برگزاری، به عنوان یک رسانه در افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه سهیم باشد.

کد خبر 5995289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha