۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

معاون استاندار قزوین:

دولت سیزدهم از توانمندی بانوان بهره می‌برد

دولت سیزدهم از توانمندی بانوان بهره می‌برد

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم زنان را واجد ابعاد مختلف شخصیتی می‌داند و از توانمندی‌های آنها در کارهای دقیق و پراهمیت بهره می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی ظهر دوشنبه در نشست با مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها استان قزوین، گفت: جامعه دینی برای زنان جایگاه و نقش مهمی در جامعه قائل شده است و آن‌ها را در عرصه‌های مختلف فعالیت اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی انسانیت و تربیت نسل، اظهار کرد: دولت سیزدهم نیز زن را واجد ابعاد مختلف شخصیتی می‌داند و از توانمندی‌های آنها در کارهای دقیق و پراهمیت بهره می‌برد، همواره زنان در کارهایی که نیاز به دقت و ظرافت و هوش اجرایی و استمرار دارد خوش درخشیدند.

کاظمی در ادامه به مسائل و چالش‌های زنان شاغل اشاره کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای حل این مسائل استفاده کرد و زنان را در انجام وظایف خانوادگی و اجتماعی تشویق و ترغیب کرد، البته مهمترین نقش زن را می‌توان تربیت نسل آینده ساز دانست.

وی در پایان نقش زنان را در مشارکت اجتماعی و انتخاب اصلح در انتخابات مهم دانست و گفت: زنان باید در کنار مردان در تصمیم‌گیری‌های مهم جامعه حضور فعال داشته باشند؛ همچنین زنان در افزایش مشارکت نقش مهمی دارند و امیدواریم در انتخابات امسال سهم مشارکت زنان بیشتر از همیشه باشد.

کد خبر 5995302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha