۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

بخشدار سعدآباد:

مشکلات بهداشت و درمان «سعدآباد» با جدیت پیگیری می‌شود

مشکلات بهداشت و درمان «سعدآباد» با جدیت پیگیری می‌شود

بوشهر- بخشدار سعد آباد گفت: مشکلات بهداشت و درمان بخش سعدآباد با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد ظهر دوشنبه در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان مرکز جامع سلامت در سعدآباد در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز جامع شهری ولیعصر (عج) اظهار داشت: از بدو حضور به عنوان سرپرست بخشداری سعدآباد بازدیدهای دوره‌ای از سه مرکز جامع سلامت شهرهای سعدآباد، وحدتیه و نظر آقا در تاریخ و ساعات مختلف به منظور ارزیابی عملکرد، نحوه خدمات رسانی و روند اجرایی پروژه‌های در دست اجرا صورت گرفت و موارد مورد انتظار مردم جهت تسهیل و پیگیری به رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان منتقل شد.

بخشدار سعد آباد افزود: در روزی اخیر شاهد انتقال نقطه نظرات مردمی به منظور رفع موانع و ارتقا خدمات رسانی مطلوب‌تر در حوزه بهداشت و درمان بوده‌ایم که می‌طلبید با دعوت از مسؤول ارشد این حوزه در سطح شهرستان به صورت مشترک موارد مورد نظر را مشاهده و راهکار عملی متناسب با حق مردم اتخاذ شود که امروز این موضوع به صورت مشترک صورت گرفت.

امین نژاد ابراز امیدواری کرد: حوزه بهداشت و درمان به عنوان زیر ساخت سلامت عمومی مورد توجه ویژه قرار بگیرد و موانع موجود با تدبیر و همت همگانی به نقطه مطلوب‌تر از گذشته قرار بگیرد.

وی توجه ویژه مسؤولان به خدمات دهی به مردم را از اهداف دولت سیزدهم برشمرد و افزود: ارائه خدمت به مردم زمانی که در عمل میسر شد باعث رضایتمندی عمومی بیش از پیش خواهد شد.

کد خبر 5995329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha