۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

۴۳ خانوار دارای ۳ قلو در استان بوشهر بسته حمایتی دریافت کردند

۴۳ خانوار دارای ۳ قلو در استان بوشهر بسته حمایتی دریافت کردند

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت بسته‌های حمایتی به ۴۳ خانواده دارای فرزند سه قلو و بیشتر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن بعد از ظهر دوشنبه با تبریک فرا رسیدن ماه رجب عنوان کرد: با تفاهم نامه مشترکی که این نهاد مقدس با بنیاد علوی به صورت متمرکز در مرکز منعقد شده است، مساعدت ویژه به خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر پرداخت خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت در زمینه ارائه خدمت به خانواده‌های پر نوزاد سه قلو و بیشتر گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای این طرح بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های ۳ قلو به بالا از طریق مساعدت دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و این نهاد مقدس بسته‌های معیشتی ویژه ای به این خانواده اهدا خواهد شد.

روشن اعلام کرد: بسته‌های معیشتی شامل پرداخت بلاعوض کمک معیشت به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت کمک بلاعوض جهت خرید و یا ساخت مسکن تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به خانوارهایی است که هیچ گونه مسکنی ندارند.

مدیر کل کمیته امداد در ادامه افزود: همچنین پرداخت وام کارگشایی این خانواده‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان و پرداخت وام اشتغال تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین اهدای ۴ قطعه سکه تمام بهار آزادی به تمامی خانواده‌های سه قلو و در صورت داشتن ۴ قلو این تعداد سکه به ۶ عدد خواهد رسید.

وی گفت: کمک به تأمین هزینه‌های پوشاک و شیر خشک تا سن ۲ سالگی نوزادان از دیگر مساعدت‌ها به این خانواده‌ها است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: بر همین اساس از ابتدای این طرح تا کنون ۴۳ خانوار ۳ یا ۴ قلو در استان شناسایی و از این نهاد مقدس ارائه خدمت گرفته‌اند.

روشن در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع علاوه بر اهدای ۱۳۹ قطعه سکه تمام بهار آزادی به این خانواده‌ها معادل ۴۲۰ میلیون تومان و ۴۵۰ میلیون تومان نیز به این خانواده‌ها به صورت بلاعوض و یا وام قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت و یا بانک‌های عامل پرداخت شده است.

کد خبر 5995499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha