۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

۹۷ کیلوگرم تریاک جاساز از یک کامیونت در ورودی شهر ورامین کشف شد

۹۷ کیلوگرم تریاک جاساز از یک کامیونت در ورودی شهر ورامین کشف شد

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک جاساز شده از یک کامیونت در ورودی شهر ورامین خبر داد و گفت: طی این عملیات یک نفر دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای مبارزه بی امان با سودا گران مرگ و قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک باند قاچاق مواد افیونی از استان‌های شرقی و جنوب شرق و به مقصد استان تهران با خبر و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی یک دستگاه کامیونت در پوشش بار تجاری قطعات خودرو را در محور ورود به ورامین شناسایی و در یک عملیات منسجم با هماهنگی مراجع قضائی خودرو را متوقف و به صورت دقیق مورد بازرسی قرار دادند.

القاصی مهر خاطر نشان کرد: در نهایت با تلاش مأموران پس از چند ساعت بازرسی ۹۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای در تاج خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه و ارجاع به مراجع ذیصلاح قضائی گفت: پلیس قانونی و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می‌دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 5995560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha