۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

رییس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کردستان:

کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز از دانش‌آموزان بی‌بضاعت حمایت می‌کنند

کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز از دانش‌آموزان بی‌بضاعت حمایت می‌کنند

سقز- رییس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان کردستان گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان سقز از دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعدی ولی‌زاده صبح سه‌شنبه در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز؛ اظهار کرد: در شرایطی که جنگ فرهنگی و رسانه‌ها را پیش رو داریم نیاز است فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان به حداکثر برسد.

وی با اشاره به وضعتی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در سقز افزود: ۸۰ کانون فرهنگی، تبلیغی در شهرستان سقز فعال هستند و در هر یک از این کانون‌ها حداقل ۵ نفر عضو، خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراکز فرهنگی می‌توانند در حوزه تبلیغات دینی، جهادی، اجتماعی و غیره فعالیت کنند، تصریح کرد: در شرایطی که جنگ فرهنگی و رسانه‌ها را پیش‌رو داریم نیاز است فعالیت‌های فرهنگی به حداکثر برسد.

ولی‌زاده تصریح کرد: ارتقای سطح و سرانه آموزشی، رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف، دسترسی آسان دانش‌آموزان به کانون‌ها به دلیل توزیع همه جانبه کانون‌ها در محلات سقز، ترویج برنامه‌های فرهنگی، هنری، دینی، برگزاری کلاس‌های توجیهی، تفسیر قرآن، آسیب‌های اجتماعی و کمپین‌های خیریه بخشی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان سقز است.

ولی زاده به نقش پر رنگ کانون‌ها در حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد و افزود: هر یک از کانون فرهنگی در شهرستان سقز بیش از پنج دانش‌آموز بی بضاعت را تحت پوشش مالی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی نیاز به فکر، انگیزه و خلاقیت دارد؛ اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، تسهیل گری در امر ازدواج، آموزش‌های پیش از ازدواج، آموزش سواد رسانه، مشاوره در بحث خانواده از جمله فعالیت‌هایی است که در دستور کار کانون‌های فرهنگی قرار گرفته است.

کد خبر 5995961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha