۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

جنایتکاران غربی با شعار دموکراسی شهرها را به آتش می کشند

جنایتکاران غربی با شعار دموکراسی شهرها را به آتش می کشند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جنایتکاران با شعار دموکراسی و آزادی از سه ماه گذشته زن و بچه ها و مسجد و بیمارستان را در غزه بمباران و ویران می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبادی صبح سه شنبه در جلسه دیدار دست‌اندرکاران نکوداشت روز شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه بنده قبل از انقلاب اسلامی و دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در سربیشه رفت و آمد داشته ام، اظهار کرد: بهترین خاطرات زندگیم از این شهرستان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی شهدا برای فداکاری در راه توحید جهاد کردند و شهید شدند، تصریح کرد: امروز بزرگداشت و نکوداشت نام آنها امری ضروری است.

جنگ ترکیبی بین اسلام و کفر

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز بین اسلام و کفر جنگ ترکیبی و همه جانبه برقرار شده، تصریح کرد: استکبار و استعمار قبل از پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی، در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و … نتوانسته اهداف خود را پیاده‌سازی کند و آثار شکست بر استخوان‌های پوسیده استکبار پیدا است.

عبادی افزود: امروز سخن بر این است که در خود کشورهای غربی هر روز تظاهرات چند صد هزاری علیه دولت های فاسد و فاسق‌شان به راه می‌افتد و مردم این کشورها از سیاست‌های شوم سردمداران خود اعلام برائت و انزجار می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی منحصر به ایران و کشورهای منطقه نیست بلکه حق مردم جهان است و تنها راه نجات از دست این غول‌های بیابانی آرمان‌های این انقلاب می باشد، تصریح کرد: جنایتکاران با شعار دموکراسی و آزادی از سه ماه گذشته زن و بچه ها و مسجد و بیمارستان را در غزه بمباران و ویران می‌کنند.

مردم دنیا گول بازی های سیاسی را نمی خورند

به گفته وی؛ شورای امنیت و سازمان حقوق بشر هم در حقیقت یک شورا و سازمان مسخره است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنها باید بدانند مردم دنیا دیگر بیدار شده و گول بازی های سیاسی آنها را نمی خورند.

عبادی با بیان اینکه ما در مقطع حساسی قرار داریم و داریم به پیروزی ها و قله‌ها نزدیک می شویم، اظهار کرد: پیچ تاریخی انقلاب اسلامی یک تولد دارد که آن هم نجات بشر است و عاقبت این پیچ تاریخی ان شاءالله ظهور حضرت حجت خواهد بود.

کد خبر 5996050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha