حزب‌الله یک موضع صهیونیستی را با چند موشک «برکان» هدف قرار داد

حزب‌الله یک موضع صهیونیستی را با چند موشک «برکان» هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «حدب البستان» را با چند موشک «برکان» هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ششمین عملیات خود در روز جاری را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۶:۲۰ عصر امروز سه‌شنبه موضع صهیونیستی «حدب البستان» را در شمال اراضی اشغالی با موشک برکان هدف قرار داده‌اند.

از سوی دیگر یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های «رب ثلاثین» و «کفرکلا» و اطراف شهرک‌های «مروحین»، «شیحین» و «الجبین» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

در حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک رب ثلاثین، یکی از خانه‌ها دچار آتش‌سوزی شد.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک صهیونیستی «افن مناحم» با موشک هدف قرار داده است. همچنین موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در مزارع اشغالی شبعا از سوی حزب‌الله لبنان با موشک هدف قرار داده شد.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه و در واکنش به هدف قراردادن منطقه‌های پیرامونی روستاهای جنوب لبنان، اطراف شهرک‌های صهیونیستی واقع در پیرامون منطقه اشغالی «نبی یوشع» را با موشک هدف قرار داد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «رامیا» نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان هدف گرفته شدند. همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «بیاض بلیدا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

کد خبر 5996669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha