۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

فرماندار قرچک:

برنامه‌های دهه فجرقرچک بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کند

برنامه‌های دهه فجرقرچک بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کند

قرچک- فرماندار قرچک گفت: مسوولان قرچک در ایام مبارک دهه فجر بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فخاری صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که با حضور میری زاده و قیصر پناه معاونین فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ایام الله دهه فجر را نقطه عطف تاریخ کهن کشور دانست و اظهار کرد: دهه مبارک فجر، متعلق به همه آحاد ایران اسلامی بوده و به همین دلیل باید باشکوه هر چه تمام تر گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه با وجود توطئه‌های دشمنان، ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، تبیین اقدامات و دستاوردهای ادارات و دستگاه‌ها و امید آفرینی و اطلاع‌رسانی به مردم است.

سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان کرد: دهه فجر امسال باید عطر و بوی انتخابات داشته باشد و مسئولین برنامه‌های پیش‌بینی شده را به گونه‌ای اجرا کنند که در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشد.

فخاری در پایان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نسبت به فضاسازی ویژه دهه مبارک فجر و همچنین موضوع مهم انتخابات ۱۱ اسفند در فضاهای شهری، روستایی و ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.‌

بر اساس این گزارش در این جلسه، رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را برای گرامی‌داشت دهه فجر اعلام کردند.

کد خبر 5996960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha