۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

شهردار بوشهر خبر داد؛

آماده‌سازی ۴ کمپ برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر

آماده‌سازی ۴ کمپ برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر

بوشهر- شهردار بوشهر از آماده‌سازی چهار کمپ برای اسکان مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که طی ماه‌های گذشته از سوی معاونت خدمات شهری صورت گرفت، مجوزهای لازم برای برپایی چهار کمپ دهکده گردشگری، پارک شغاب، میدان انتظام و کمپ پارک ملی نفتکش دریافت شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال احتمال می‌رود که تعداد مسافران نوروزی بیش از سال گذشته باشد، خطاب به معاونین و مدیران شهرداری گفت: در سال جاری با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، ممکن است برخی از مسافران پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در حدفاصل اوایل تا اواسط اسفندماه سفر خود را آغاز کنند و به همین دلیل لازم است هرچه سریعتر شرایط لازم برای ورود مسافران مهیا شود.

شهر بوشهر با تاکید بر اینکه معاونت‌های خدمات شهری و عمرانی شهرداری مسوولیت مناسب‌سازی و آماده کردن امکانات و زیرساخت برای کمپ‌ها را بر عهده دارند، افزود: سرویس‌های بهداشتی سیار و ثابت در سال جاری تعمیر شده و تعداد زیادی هم خریداری شده است. همچنین برخی از این سرویس‌ها در کنار تانکرهای آب، به لوله آب شهری نیز تجهیز شده‌اند تا مشکل آب برای سرویس‌ها و استحمام مسافران کاهش یابد.

حیدری خواستار ساماندهی ساحل، افزایش نورپردازی پارک‌ها، نصب المان‌های نوروزی، اتمام بهسازی پیاده‌روها، نصب المان ورودی شهر، رنگ‌آمیزی جداول و انجام دیوارنگاره‌ها و… شد و افزود: معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری تا هفته آینده باید برنامه‌های خود را برای نوروز مشخص کرده و لیست نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

کد خبر 5997204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha