۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

اراذل و اوباش قمه به دست در چنگال پلیس کازرون

اراذل و اوباش قمه به دست در چنگال پلیس کازرون

کازرون-جانشین فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود فرهادی گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با قمه و شمشیر در یکی از محلات، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد که از اراذل و اوباش سابقه‌دار و به نام کازرون هستند، با قدرت نمایی با سلاح سرد با تعدادی از کارگران غیر بومی درگیر و موجب اخلال در نظم عمومی و همچنین رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند.

سرهنگ فرهادی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات فنی محل اختفا متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

کد خبر 5997371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha