۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

معاون کمیته امداد اردبیل:

کمیته امداد اردبیل ۲۹ هزار سالمند را تحت پوشش دارد

کمیته امداد اردبیل ۲۹ هزار سالمند را تحت پوشش دارد

اردبیل- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل ۲۹ هزار و ۶۲۳ نفر سالمند را در استان تحت پوشش و حمایت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد آزادپور بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از مرکز نگهداری سالمندان در اردبیل، اظهار کرد: چهار مرکز نگهداری سالمندان در استان اردبیل فعال است که تلاش می‌کنند تا خدمات شبانه‌روزی به سالمندان در مسیر تکریم و ارزش‌گذاری به آنها انجام دهند.

وی تصریح کرد: آمار جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر است که ۳۴ درصد این جمعیت را سالمندان تشکیل می‌دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مجموع ۲۹ هزار و ۶۲۳ نفر سالمند بالای ۶۰ سال تحت حمایت این نهاد انقلابی هستند که ما سعی می‌کنیم خدمات متنوعی را در طول سال به آنها ارائه کنیم.

آزادپور افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۴ نفر سالمند زن و ۹ هزار و ۶۰۹ نفر سالمند مرد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد سالمندان تحت حمایت کمیته امداد زنان هستند که عمده آنها نیز نیاز به مراقبت و همراهی عاطفی دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا به این جامعه هدف خدمات کیفی و مطلوبی را ارائه کنیم تا با آرامش و آسایش بیشتر گذران زندگی کنند.

کد خبر 5997384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha